Första avsugningen

Första gången jag hade en "sexupplevelse" var första gången jag sög av någon. Det enda sexuella jag varit med om tidigare var att två killar hade stoppat ner handen och velat fingerpulla mig. Jag stoppade dock båda. Självklart var det vid olika tillfällen. Men den natten jag sög av en kille för första gången var också när jag var sexton. Dock några månader innan vi väl hde sex. Det var samma kille, dock hade vi inte blivit ihop än. Vi hade flirtat och var båda intresserade. Dock tvekade jag. Jag kände inte för att binda mig just då.

Den kvällen hade vi haft fest hemma hos mig. Sent på natten hade alla somnat på olika ställen. Jag och killen hade fått ihop det lite på fyllan och kysst varandra. Då, runt fyra på natten hade jag börjat nyktra till igen. Min framtida kille hade gått upp och lagt sig, och jag kunde inte låta bli att smyga dit. När han såg mig smyga in genom dörren dök ett leende upp på hans läppar. Jag kröp ner bredvid honom och vi låg och pratade en stund. Snart låg vi ihopslingrade och myste. Jag ville inte gå så långt som att ha sex så jag bestämde mig för att prova på att suga av honom. Jag gav honom en speciell blick och gick sedan långsamt neråt.

Det var nytt. Det var pirrigt. Det var spännande. Visste bara att man skulle ta den ut och in i munnen. Undrade hur det skulle kännas, hur det skulle smaka. Oroade mig för att verka dålig i jämförelse med andra. Det visade sig dock sedan att jag var den första som sugit av honom. Jag drog långsamt ner hans kalsonger och blottade hans penis. Det var första gången jag såg en. Jag kommer ihåg att jag tyckte den såg konstig och sned ut. Att jag tyckte att hans pungkulor var väldigt stora i jämförelse med penisen. Jag kastde en blick på honom och lutade mig sedan fram och tog den i munnen.

Det kändes konstigt. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med tungan utan förde bara huvudet fram och tillbaka. Försökte komma ihåg hur de gör i porrfilmerna (Hade sett ett par stycken) men kom inte fram till någoning. Förökte suga på den på samma sätt som man suger på en isglass men det slutade med att jag mest drog huvudet fram och tillbaka. Jag gjorde flera "nybörjarfel" den kvällen. Ett av dem var att jag undvek hans blick eftersom att jag tyckte det kändes pinsamt. De flesta killar brukar annars tycka att det är sexigt att se tjejen i ögonen när hon suger.

 Jag ville få honom att komma och undrade hur det skulle smaka att ta det i munnen. Jag hade redan bestämt mig för att jag var en "sväljare", som sväljer satsen. Men han kom aldrig den kvällen. Jag gav upp efter tio minuter men han var nöjd ändå. Han kom inte nästa gång jag sög av honom heller. Det dröjde flera försök och många kvällar gick åt innan jag väl fick honom att komma men han kom i alla fall till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0