Första smaken av sperma

Efter ett par kvällar (även dagar och morgnar dock) som jag sugit av min kille på så låg i och pratade. Jag klagade på att jag aldrig fick honom att komma och han gav mig lite tips. Han frågade någonting i stil med varför jag var så ivrig med att få honom att komma. Eller så kanske han frågade vad jag skule göra om han kom. I vilket fall avslöjade jag att jag vill ta satsen i munnen.

När jag sugit av honom tidigare så hade det kommit lite sperma då och då. Precis som barnmorskan på ungdomsmottagningen förklarade när jag var där första gången. Bara för att han inte kommer i en går man inte säker för det. Det sipprar nämnligen ut lite sperma då och då. Den sperman som kom då var i små mängder, endast små droppar. Den sperman var kall (eller åtminstone ljummen) och smakade salt. Det var alltså min syn på spermans smak.
När jag avslöjade denna lilla sexfantasi blev han omedelbart kåt. Det slutade med att han runkade tills han kom. Då han kom satt jag beredd med munnen. Jag var inte alls beredd på spermans smak. Trots att jag suttit och i hemlighet mentalt förbertt mig och smakat lite sen tidigare så hade jag aldrig kunnat föreställa mig det här. Det var mycket mer än tidigare och den var varm, vilket inte gjorde det särskilt gott. När sperman nuddade vid tungspetsen just när han kom smakade det salt. Så som tidigare. Skillanden var dock värmen. Men snart forsade det in i munnen och jag hade svårt att hinna svälja. Den salta smaken övergick i en besk smak som jag aldrig tidigare kännt. Allt hände på ett par sekunder och jag kände av en svag spykänsla. Det var inte alls vad jag förställt mig. Den beska smaken satt kvar efteråt.

Min kille var oerhört nöjd. Jag svalde varsamt alltihop och sög sen lite extra på hans penis för att se om det verkligen var allt. Även om det varit en chockupplevelse så gillade jag det ändå. Min kille var nöjdare än någonsin och de flest killar jag har sugit av sedan dess har haft samma åsikt som honom. Det är mycket skönare så än att bara komma.

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: japp en himla massa, men vackert var det

2008-08-22 @ 21:54:59
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra blogg!

2008-08-23 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0